Polityka prywatności
I. DLA OSÓB KONTAKTUJĄCYCH SIĘ Z KANCELARIĄ ANALIZY DORADZTWO FINANSE sp. z o.o.
Dla osób kontaktujących się z nami telefonicznie, listownie, e-mailowo, w tym dla osób zamawiających ofertę
Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka KANCELARIA ANALIZY DORADZTWO FINANSE sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Słubickiej 18, NIP: 8943163748, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzony przez Sąd Rejonowy, Wrocław-Fabryczna we Wrocławiu, VI wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod Nr KRS 0000882920 (dalej: Administrator)
Kontakt z Administratorem: możesz skontaktować się osobiście lub korespondencyjnie na wskazany wyżej adres siedziby lub pisząc na adres e-mail: biuro@kancelaria-adf.pl
Cele, podstawy prawne i okres przetwarzania danych
Udzielenie odpowiedzi na Twoje zapytanie – przetwarzamy Twoje dane, aby móc udzielić odpowiedzi na skierowane przez Ciebie pytanie – w formie listownej, e-mailowej lub telefonicznej – i prowadzenia dalszej korespondencji w celu rozwiązania zgłoszonego przez Ciebie problemu. Podstawą przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. f RODO (nasz prawnie uzasadniony interes). Twoje dane będą przetwarzane na tej podstawie przez okres 2 lat od dnia ostatniego kontaktu.
Przygotowanie i przesłanie oferty – jeżeli zamówisz ofertę naszej firmy, to będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu przygotowania takiej oferty i przesłania jej do Ciebie na wskazany adres e-mail lub w inny wskazany przez Ciebie sposób. Podstawą w tym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli podjęcie przez nas czynności na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Twoje dane będą przetwarzane na tej podstawie przez okres ważności przedstawionej oferty, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń.
Dochodzenie, ustalenie i obrona roszczeń – będziemy przetwarzać Twoje dane w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń, które mogą wystąpić w związku z przygotowaną ofertą lub przesłanym przez Ciebie zapytaniem. Podstawą prawna jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. f RODO (nasz prawnie uzasadniony interes). Twoje dane będziemy przetwarzać w tym celu przez okres przedawnienia roszczeń.
Odbiorcy danych
Twoje dane osobowe będą przez nas udostępnione podmiotom, z którymi współpracujemy i z którymi zawarliśmy umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Podmioty te przetwarzają dane w naszym imieniu. W szczególności podmiotami takimi są: administrator systemu wspierającego pracę naszej firmy, a także hostingodawca.
Twoje uprawnienia
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych masz prawo do: dostępu do swoich danych, żądania sprostowania danych, żądania usunięcia swoich danych, żądania ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Obowiązek podania danych
Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne. W niektórych przypadkach jednak niepodanie takich danych może uniemożliwić nam rozpatrzenie Twojego zapytania.
II. DLA KLIENTÓW KANCELARII ANALIZY DORADZTWO FINANSE sp. z o.o.
Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka KANCELARIA ANALIZY DORADZTWO FINANSE sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Słubickiej 18, NIP: 8943163748, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzony przez Sąd Rejonowy, Wrocław-Fabryczna we Wrocławiu, VI wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod Nr KRS 0000882920 (dalej: Administrator)
Kontakt z Administratorem: możesz skontaktować się osobiście lub korespondencyjnie na wskazany wyżej adres siedziby lub pisząc na adres e-mail: biuro@kancelaria-adf.pl
Cele, podstawy prawne i okres przetwarzania danych
Zawarcie i realizacja umowy – przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zawarcia z Tobą umowy i jej realizacji. Podstawą prawna takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane osobowe będą przez nas przetwarzane na tej podstawie przez czas trwania umowy/wykonywania usługi, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z takiej umowy.
Prowadzenie rozliczeń – przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu prowadzenia rozliczeń (wystawiania faktur, not księgowych itp.). Podstawą prawna w tym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli obowiązek prawny, który na nas ciąży. Twoje dane osobowe zebrane w ramach wystawiania i przyjmowania faktur VAT będą przez nas przetwarzane przez okres 5 lat.
Rozpatrywanie reklamacji – w przypadku zgłoszenia przez Ciebie reklamacji dotyczącej świadczonych przez nas usług będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu jej rozpatrzenia. W tym przypadku podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO nakładający na nas obowiązek rozpatrywania takich reklamacji, a w pozostałym zakresie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes w zakresie podnoszenia jakości usług. Twoje dane osobowe będą przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń z tytułu reklamacji.
Realizacja innych obowiązków prawnych – będziemy przetwarzać Twoje dane w celu realizacji innych obowiązków prawnych nakładanych na nas przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności w celu realizacji obowiązków wynikających z przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Podstawą w tym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat, poza przypadkami, w których przepis prawa nakłada na nas obowiązek przechowywania danych przez inny okres czasu.
Dochodzenie, obrona lub ustalenie roszczeń oraz windykacja należności – będziemy przetwarzać Twoje dane w celu dochodzenia, obrony lub ustalenia roszczeń oraz w celu windykacji należności. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes. Na tej podstawie dane przetwarzamy przez czas przedawnienia roszczeń właściwy dla danego stosunku (np. 3 lata w przypadku roszczeń wynikających z umów z przedsiębiorcami, 6 lat w przypadku roszczeń wynikających z umów konsumenckich).
Prowadzenie działań marketingowych, w szczególności przesyłanie informacji o nowych usługach i promocjach – na podstawie wyrażonej przez Ciebie odrębnie zgody. Podstawą prawną jest w tym przypadku Twoja zgoda, czyli art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Twoje dane przetwarzane są przez nas na tej podstawie do momentu wycofania przez Ciebie zgody, nie dłużej niż przez okres 5 lat od udzielenia zgody.
Odbiorcy danych
Twoje dane osobowe będą przez nas udostępnione podmiotom, z którymi współpracujemy i z którymi zawarliśmy umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Podmioty te przetwarzają dane w naszym imieniu. W szczególności podmiotami takimi są: administrator systemu wspierającego pracę naszej firmy, hostingodawca, biuro rachunkowe, biura informacji gospodarczej, kancelarie windykacyjne, kancelarie prawne.
Twoje uprawnienia
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych masz prawo do: dostępu do swoich danych, żądania sprostowania danych, żądania usunięcia swoich danych, żądania ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
W zakresie danych osobowych, które przetwarzamy na podstawie Twojej zgody, masz prawo do wycofania takiej zgody w dowolnym momencie. Możesz to uczynić kontaktując się z Administratorem. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez jej cofnięciem.
Obowiązek podania danych
Podanie przez Ciebie danych jest niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy, poza danymi przetwarzanymi na podstawie Twojej zgody, których podanie jest nieobowiązkowe i nie wpływa na możliwość zawarcia i realizacji umowy.
III. DLA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW KLIENTÓW I KONTRAHENTÓW WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z KANCELARIĄ ANALIZY DORADZTWO FINANSE sp. z o.o.
Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka KANCELARIA ANALIZY DORADZTWO FINANSE sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Słubickiej 18, NIP: 8943163748, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzony przez Sąd Rejonowy, Wrocław-Fabryczna we Wrocławiu, VI wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod Nr KRS 0000882920 (dalej: Administrator)
Kontakt z Administratorem: możesz skontaktować się osobiście lub korespondencyjnie na wskazany wyżej adres siedziby lub pisząc na adres e-mail: biuro@kancelaria-adf.pl
Źródło pochodzenia danych osobowych
Twoje dane osobowe pozyskaliśmy od naszego klienta/kontrahent, którego reprezentujesz/jesteś pracownikiem lub współpracownikiem (dalej: „Klient/Kontrahent”), w związku z zawarciem lub realizacją umowy.
Kategorie danych osobowych
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, służbowego numeru telefonu, służbowego adresu e-mail, stanowiska, miejsca pracy, a także inne dane niezbędne do realizacji umowy, którą zawarliśmy z Klientem/Kontrahentem, udostępnione nam przez takiego Klienta/Kontrahenta.
Cele, podstawy prawne i okresy przetwarzania danych
Wykonanie i monitorowanie wykonania umowy zawartej z Klientem/Kontrahentem, w szczególności w celu kontaktowania się z Tobą, jako osobą wskazaną przez Klienta/Kontrahenta do kontaktu w sprawach konkretnej umowy, w celu przekazywania i pozyskiwania informacji związanych z realizacją takiej umowy. Podstawą prawną jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. b i art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Twoje dane będą przez nas przetwarzane przez czas trwania umowy zawartej z Klientem/Kontrahentem, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń.
Wykonywanie obowiązków prawnych – Twoje dane będziemy przetwarzać w celu realizacji obowiązków prawnych nakładanych przez nas przez przepisy prawa. W tym przypadku podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Twoje dane będą przez nas przetwarzane przez okresy uregulowane konkretnymi przepisami prawa ustalającymi dany obowiązek prawny, który realizujemy.
Ustalanie, obrona i dochodzenie roszczeń – Twoje dane przetwarzamy w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, które mogą powstać w ramach wykonywania umowy z Klientem/Kontrahentem. Podstawą prawną jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Na tej podstawie Twoje dane przetwarzamy przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z umowy z Klientem/Kontrahentem.
Odbiorcy danych
Twoje dane osobowe będą przez nas udostępnione podmiotom, z którymi współpracujemy i z którymi zawarliśmy umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Podmioty te przetwarzają dane w naszym imieniu. W szczególności podmiotami takimi są: administrator systemu wspierającego pracę naszej firmy, hostingodawca, biuro rachunkowe, biura informacji gospodarczej, kancelarie windykacyjne, kancelarie prawne.
Twoje uprawnienia
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych masz prawo do: dostępu do swoich danych, żądania sprostowania danych, żądania usunięcia swoich danych, żądania ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
INFORMACJA O PLIKACH COOKIES
- KANCELARIA ANALIZY DORADZTWO FINANSE sp. z o.o. (dalej: KANCELARIA ADF) wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe wysyłane przez stronę do Twojego urządzenia końcowego i przechowywane na Twoim urządzeniu (komputerze, tablecie, smartfonie).
- KANCELARIA ADF przechowuje pliki cookies na Twoim urządzeniu końcowym, a następnie wykorzystuje dostęp do informacji w nich zawartych w celu:
a) obsługi statystyk dotyczących odwiedzin strony i zapamiętywania Twoich ustawień,
b) zbierania i analizowania danych oraz tworzenia statystyk na temat tego, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze strony www.kancelaria-adf.pl. - Możesz uniemożliwić przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu, poprzez odpowiednie skonfigurowanie przeglądarki internetowej. Nie stanowi to przeszkody w dostępie do naszej strony internetowej, ale może wpływać na ograniczenie jej niektórych funkcji.
- Możesz usunąć przechowywane pliki cookies ze swojego urządzenia, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki lub odpowiednie oprogramowanie służące do tego celu.
- Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz na stronie wszystkoociasteczkach.pl.
- W ramach strony www.kancelaria-adf.pl KANCELARIA ADF wykorzystuje narzędzia wspierające w zbieraniu danych statystycznych i tworzeniu reklam, takie jak: Google Analytics oraz Google Ads.
- Google Analytics oraz Google Ads używa plików cookies w celu umożliwienia KANCELARII ADF przeanalizowania sposobu, w jaki Użytkownicy trafiają na stronę www.kancelaria-adf.pl.
- Informacje generowane przez pliki cookies na temat korzystania ze strony www.kancelaria-adf.pl przez Użytkowników przekazywane są spółce Google Inc.
- Google Inc może przekazywać w/w informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google, Inc.
- Możesz zablokować wykorzystywanie swoich danych w celu prowadzenia przez nas analityki.